Sidor

söndag 26 april 2009

27 april 2009

Idag har jag fått reda på hur mycket jag egentligen är beroende av internet och det är nästan lite skrämmande. Har vart problem hela dagen med nätverksanslutningar i Hallstavik till och med i affärerna. Men nu har jag internet igen och har något att roa mig med några timmar. Nu klockan 00.01 och det betyder ny dag som kommer innehålla en massa men kan ju ta en kort beskrivning om dagen igår:
..
Har planterat ca 470 granar ute i Norrby och tjänat pengar på detta, nej jag var inte ensam utan med mig var Stoffe, Jocke och Fine. Jag kan möjligen vara allergisk mot gran eller något som de där bebisgranarna hade på sig, fick utslag på armen (KLIAS). Köra fyrhjuling i skogen är kul men läskigt då det guppar och har sig. Benigrumpa är inte att föredra då man sitter på en metallställning. Fine lyckades med att tappa sin mobiltelefon i skogen som vi sedan hittade med hjälp av den ringsignalen hon har när jag ringer. Tove, Gustav och Tobbe kom också förbi en snabbis nu på kvällen, mycket uppskattat!
..
Nu väntar jag på att klockan ska bli runt fem då Jens kommer och hämtar mig och vi ska åka till Arlanda för att hämta hem min far. Sedan hem och sova och vakna och göra sig fin inför studentskivan i Stockholm på kvällen, är förväntansfull. Mera om detta kommer väl på tisdag eftermiddag.

Inga kommentarer: