Sidor

tisdag 21 april 2009

En kväll i ensamhet

Kom nyss hem från Herräng där jag spenderat tid med Emma. Vi satt eller gick och pratade hela tiden; i soffan, i sängen, på promenaden och på bryggan. Har verkligen saknat henne, att jag en har låtit det gå sådan lång tid sedan vi var senast..slå mig på handen någon? Sedan gick jag hem till Jens och där låg han och sov sött i sängen. Puttade till honom och han vände sig om och ville ha mig till sängen, spelade svårflörtad men vem kan säga nej när han kastade undan täcket. Låg där och pussade och tjafsade på honom för att han tvingade mig att åka hem och sova pågrund av alla hans skador. Nu ligger jag här solokvist, kall och uttråkad. Imorgon är det pluggning som gäller och sedan antagligen Bmx och så kommer Jens och DÅ ska han sova här..äntligen.

Inga kommentarer: