Sidor

söndag 10 maj 2009

10 maj 2009

Sitter här ute i Herräng och funderar på vad jag ska äta till frukost men innan jag tänkte göra de kände jag för att skriva lite. Kanske inte är om något intressant men iallafall det är ju mitt liv som jag trivs riktigt bra med.
..
Igår så började dagen med att jag var och kollade på bmx tävling i Uppsala. Trodde det skulle bli regn men istället blåste det fruktansvärt kallt och på slutet av tävlingen tittade solen fram. Åkte hem och var en snabbis ute i Herräng och sedan bar det av till Tobbe för grillkväll med kompisarna. Startade grillen och åt gott och kollade på något humor program samtidigt. När maten hade smälts lite åkte vi hem till Tove och fortsatte kvällen där med att spela knackpoker, tjejsnack och bara en jäkla massa skratt och minnen.

Inga kommentarer: