Sidor

tisdag 19 maj 2009

19 maj 2009

Sitter i skolan och väntar på den där satans bussjäveln. Jag har huvudvärk och känner att jag kommer vara allt annat än sällskaplig idag, så känns det just nu iallafall. Vill bara hem och lägga mig i sängen någon timme sedan packa de som ska med till imorgon och kolla på en bra film. Klara kanske en timme med mig själv borde vara lagom.
..
Dagen idag har som vanligt bara vart hund. Agility med pälsbollen Hugo som var jätte duktig man börjar gilla den hunden lite mer nu. Sedan har det vart redovisningar och sedan en lektion om mentalbeskrivning på hundar. Dagen gick snabbt och självklart slutade vi så jag inte kunde ta en tidigare buss hem utan nu är jag fast här till kvart över fyra. Ska skriva en utvärdering om min redovisning också så ska väl sätta tänderna i den.
..
Ibland saknar man sånt som man borde släppa.

Inga kommentarer: