Sidor

onsdag 20 maj 2009

20 maj 2009

Magen ville inte att jag skulle resa mig upp och så vart det. Var hemma idag från skolan och sov hur länge som helst. Jag behövde nog det och magvärken går också att förklara.
..
Igår kväll så kom Jens och hämtade mig och vi åkte ut till Herräng. Åt glass vi två och skojade i sängen medan vi kollade på något på tven. Sedan fick Jens idén att han ville att jag skulle köra, jag frågade dum som jag är: " menar du bil nu?". Och på något sätt övertalade han mig att sätta mig bakom ratten och snacka handsvett jag fick för att jag var så nervös. Tur att jag vet lite grann hur man kommer iväg iallafall men Jens fick påminna mig. Jag var hundra på att han skulle sitta där och skratta åt mig men nej, han var hel seriös eller han skrattade inte iallafall. Körde bara på ettan men vaddå jag satt bakom ratten igen och nu vill jag göra det igen.
..
Ska fråga Monika när hon har tid så ska hon och jag gå en handledarkurs eftersom hon tycker att jag är där mer än hemma så då kan hon och jag köra mera. Man kan inte annat än att gilla henne!
..
Nu väntar jag bara på att tiden ska rulla på så jag kan träffa sötaste Linn och sedan på att klockan ska bli åtta så jag får träffa Jens igen.

Inga kommentarer: