Sidor

lördag 16 maj 2009

Motivation

Jag vill komma igång och träna något men det går sig aldrig riktigt för. Nu började jag ju i början av veckan med att jogga och de ledde till otrolig träningsvärk så otränad är jag liksom! Värken satt i ända till torsdag och för att inte ha mera träningsvärk till skivan så promenerade jag bara följande dagar. Men nu ska de bli joggning minst 2 gånger i veckan, måste hitta något eller någon som pushar mig till det ordentligt när jag själv inte har motivation.
..
Väcktes av att min syster ringde och frågade något som jag sedan inte kunde släppa. Men det visade sig inte vara så som jag trodde eller jo de var de men de var inte om henne, tack och lov.
.
Tycker Jens kan komma hem nu, vill mysa med honom i sängen! fast han måste duscha först.. han kommer vara svettish.

Inga kommentarer: