Sidor

tisdag 5 maj 2009

När man har tråkig har man.

Jag har insett att min senaste kyss var väldigt sensuell.
Jag lyssnar på broken - Lifehouse
Jag pratar i telefon flera gånger om dagen!
Jag älskar/tycker om mycket och vissa saker/människor lite mer <3
Mina bästa vänner är de som får mig att andas ibland.
Min första riktiga kyss var något man aldrig glömmer, på ett posetivt sätt.
Jag avskyr lögner rakt upp i ansiktet eller när folk tror att man kan läsa tankar.
Kärlek är oftast helt underbart, som en drog.
Någonstans, tänker någon hur morgondagen kommer se ut.
Jag kommer alltid att tänka mer på andra än mig själv.
Sist jag grät var i söndags.
Min mobiltelefon är en av mina saker jag måste ha med mig.
När jag vaknar på morgonen snoozar jag flera gånger och tvingar mig ur sängen.
Just nu tänker jag på att jag är väldigt kär.
Bebisar är rätt söta.
I kväll ska jag mysa med Jens.
I morgon ska jag till tandläkaren och kiropraktorn.
Jag vill ha sommar!

Inga kommentarer: