Sidor

måndag 15 juni 2009

15 juni 2009

Jag vet inte alls vad det var med mig igår natt men jag kunde inte somna, hur trött jag än var så var huvudet så igång att jag inte kunde. Och det konstiga var att jag inte gjorde något! jag låg där bredvid Jens i sängen och kollade på tv eller kollade på Jens. Det är något med att kolla på en människa som sover. Så fridfullt det ser ut och för mig iallafall så väller nästan hjärtat över av kärlek när jag ser honom, kärlekstönt det är jag det.
..
Någon gång vid 5 tiden på morgonen lyckades jag iallafall somna och jag vaknade vid 12 tiden före Jens till och med. Det händer ALDRIG. Vi hade tänkt ligga kvar i sängen och bara kramas men de planerna försvann när både Monika och mormor Jansson stormade in i sovrummet. Tur att man har täcke att täcka kroppen med säger jag bara! annars hade det var lite väl pinsamt. Det var iallafall frukost med färskt bröd som Monika handlat hem och vi satt någon timme alla fyra och pratade vid matbordet.
..
Vad har jag annars gjort idag då? ärligt talat vet jag inte helt. Timmarna bara rinner ur händerna på mig och jag vill inte att timmarna ska gå.



Låten som fastnat i mitt huvud just nu

Inga kommentarer: