Sidor

torsdag 25 juni 2009

25 juni 2009

Idag var det en dag med Ems på stranden. Jag gav upp efter ett tag för jag insåg att min kropp skulle bli röd. Gick hem till henne för att äta lite lunch och Ems vart livrädd för en geting i hallen. Det är lite svårt att inte skratta när hon springer och låser in sig på toan. Sedan vart det en lång promenad så vi hamnade på en annan strand där vi satt på en brygga och pratade. Helt plötsligt vart Ems nästan anfallen av en fågel, man hade hjärtat i halsgropen där ett tag. När vi sedan promenerade hemåt fick vi springa för att en broms var väldigt förtjust i oss. Jag fick skjus hem av Ems på hennes moped och jag saknar faktiskt att åka moped så ska nog tvinga min far att fixa min moped så jag kan börja åka igen.
..
Jag är röd och bränd. Trött och uttråkad. Underhåll mig eller bättre få Jens att komma in på skype. Den som lyckas med det får en krona :)

Inga kommentarer: