Sidor

måndag 29 juni 2009

29 juni 2009

Det känns som sommarvärmen kommer ta kol på mig sakta men säkert. Tror jag redan har ställt mig i duschen två gånger och bara duschat kallt bara för att inte känna mig svimfärdig.
..
Jens kom hit igår innan tolv tiden och det vart kysskalas tills vi skulle sova då vi istället inte kunde sluta att krama på varandra. Det var så härligt att äntligen känna hans kropp mot min och hans armar om mig. Det var varmt men med en fläckt på och sova med lakan så överlevde man. Vart väckta vid tio tiden av syster som sprang in och skulle ha en bussremsa. Efter det kändes det inte som någon idé att somna om igen så vi promenerade ner hand i hand till centrum och skaffade en klipptid till Jens och vandrade till min mor som ville träffa oss. Det känns som dagen redan är till ända fast den inte är det.
..
Sitter här medan Jens är och tränar. Känner att jag inte klarat av att sitta där i värmen och kollat på.

Inga kommentarer: