Sidor

torsdag 4 juni 2009

4 juni 2009

Nu börjar det gå upp för mig som ett stort rött stopplyse framför mina ögon.
..
Imorgon tar jag studenten.
Jag kan inte riktigt förstå det, det känns så overkligt.
..
Dagarna har bara passerat och jag har väl då och då tänkt att snart tar jag studenten, men detta snart var liksom långt borta. Men ändå har jag varje dag gjort något som har med studenten att göra. Som Ålands turen med Jens, Nicke, Tove och Gustav den gjordes för att inhandla alkohol och få i sig det på samma gång för mig iallafall. Sedan var jag och mamma och handlade mat till fredag, en direkt koppling. Idag ska jag städa hos Maja för det är där som mottagningen bli efteråt och jag ska städa hos pappa eftersom det är där det blir fest på kvällen.
.
Det ända som har gjort mig ångersladdad var när jag kom på att vem fan ska jag krama först när jag kommer ut?

Inga kommentarer: