Sidor

måndag 8 juni 2009

8 juni 2009 <3

Att sova bort halva dagen ger bieffekten att man sedan inte kan somna på kvällen samtidigt som sin pojkvän. Det resulterar i att jag inte kan ligga still men försöker för att inte väcka honom men på något sätt så fort jag flyttar mig bort så drar han mig närmare. Som om han vägrar låta mig ligga några centimeter ifrån hans kropp, vilket egentligen inte är något negativt om man nu inte kan ligga still. Att han sedan snarkar underlättar det inte då jag stör mig extremt på sånt så jag puttar på honom när han låter för mycket.
..
Nu är det den 8:de också vilket innebär 5 månader för Jens och mig. Tiden går fort, otroligt fort och för varje dag som går innebär det snart att han åker till Frankrike i 2 veckor (inte tänka på det!)
..
Planer för veckan har jag redan också, tre dagar som är bokade och det skulle vara fyra om jag hade råd att åka med på den årliga turen till Gröna Lund med kompisarna.

Inga kommentarer: