Sidor

måndag 22 juni 2009

Bloggerskor

Snart slår jag mig själv medvetslös om jag inte somnar innan 3 eller vi säger 4 för att jag ska få en chans att undvika självmisshandeln. Jag sitter istället nu för tillfället och kollar runt på en massa bloggar, vissa mer kända än andra och så ramlade jag över Kenza Zouiten . Hon ska väl vara i klass med Blondinbella men jag måste säga det är skillnad på dem. Jag skummade igenom det nyaste inläggen på Kenzas blogg och det ända jag såg var: festande, dansade på barer, cigaretter, drinkar, sprit och fyllor. Vet inte om jag tycker att det är att vara en bra förebild direkt.. Visst att man liksom tycker om sådana saker men om man har en sådan blogg som får sådant gensvar från läsare kanske man borde tänka sig för lite grann. Men ändå det kanske är hon och man ska väl kanske vara ärlig och sig själv.. men jag vet inte. Har en känsla av att hon kanske borde tänka lite mer och dricka lite mindre.

Inga kommentarer: