Sidor

tisdag 9 juni 2009

glass och fysik

Jens sitter och skriker på fysikboken. Kanske går bättre när man gör så, jag vet inte riktigt för boken verkar inte bli så mycket mer hjälpsam. Och jag sitter här och tänker inte ens försöka ge mig in på fysikens värld, rena kinesiskan är vad det är. Försöker att vara så osynlig och ostörande som möjligt, jag vet att han inte egentligen kan plugga när jag är här men det är ju bra att han försöker och allt för omöjligt verkar det inte vara eftersom några tal är lösta.
..
Jag har iallafall handlat hem en glass som nu ligger i frysen och väntar på att jag ska äta upp den. Den har jag aldrig sett förut faktiskt persikoglass med hallonsås och hallon bitar i. Mums! enligt mig verkar den men får vänta med att säga för mycket innan jag ätit.

Inga kommentarer: