Sidor

torsdag 25 juni 2009

Nu vart det tyst.
Emma insåg nyss att hon var för trött för att fortsätta prata så nu ligger jag här, ensam och opratande. Kommer nog somna om en timme eller något för jag är ändå hyfsat trött i huvudet. Jag har spenderat större delen av kvällen med att umgås med Tobbe. Vi köpte bokstavskex som jag lekte med och gjorde lite ord kombinationer. Inte så konstigt så var det större delen kärleks meningar. Tack och lov har jag lite planer att distrahera mig med så jag inte tänkter på att Jens kommer hem på söndag.
,,

..
Imorgon blir det en dag på stranden med Ems och vara med henne tills hon skjutsar hem mig på sin moped. Åh, vilka ljuva minnen man har från mopedåldern.
--
Fredag så blir det antingen Stockholm med Emelie eller så blir det med min mor. Springa runt i stan och jag kommer antagligen att handla. Längtar faktiskt efter att bättra på garderoben med kläder eller skor. På kvällen sedan åker Ida med mig hem till Hallstavik och blir Hallstabo för någon/några dagar.
..
lördagen blir att vara med Ida. Får se vad vi hittar på men jag har lovat moped och fjortisspaning.
..
Och så söndagen den dagen då jag kommer hoppa upp och ned, stirra på klockan varje minut och sakna ihjäl mig varje sekund. Förhoppningsvis stannar Ida och håller mig på jorden eller så åker hon hem och då kommer jag be mamma låsa in mig i tvångströja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Ida?

Anonym sa...

Ida Rådström