Sidor

söndag 21 juni 2009

Ointressant för er men jag behövde skriva av mig.
Så det är tillåtet att låta bli att läsa.
..
Min pappa är en man som är i en medelålderskris. Och den börjar bli lite för mycket och just nu vill jag ha hem Jens. Det är inget farligt eller nått som hänt men jag vill ändå ha honom här och kura ihop hos och bara prata om vad jag känner och bara få höra någon förnuftig röst. Tydligen ska någon Mem eller nått sånt från Thailand komma hit i augusti. Detta vet jag om henne: hon är 30 och ser ut att vara i min ålder (äckligt), hon kan pratat engelska iallafall och tydligen ska hon vara trevlig och kort. Vet inte vad min far har för relation till henne men man kan väl bara gissa. Sedan är det ju Bea från Göteborg också det jag vet om henne är att hon fick ett par AIK-trosor av min far. Ursäkta att jag säger det men just nu anser jag att pappa behöver vakna upp och inse att han inte är 30. Festande, unga kompisar och ännu yngre tjejer som hänger med honom. Jag har inget problem om det kommer in en tjej i hans liv om han bara kunde göra det på ett lite bättre sätt, inte tvinga dem på en. Han kanske borde se att han har tre döttrar att tänka på också som kanske också behöver få lite av hans tid.
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Dags för oss att ses och snacka lite i think :)

/ Ida