Sidor

fredag 12 juni 2009

Skolavslutning i Norrtälje

Kom på att jag glömde att skriva om hur torsdagen var! Fy och skam för att inte skriva om såna underbara ögonblick. Det hela började med att jag och Jens kom in en aning förtidigt så vi hann med lite shopping. Rea på H&M och det kan man ju inte säga nej till när tröjan kostar 49 kronor och såklart hittade Jens en T-skirt som jag sedan efter lite bedjande från min far hade råd att köpa. Yes he is my bitch!
..
Tillslut kom både Johan och Nicke så då kunde jag efter många timmars svält få sätta i mig en pizza. En klasskompis till Jens, jag tror hon kallades Gabbi eller nått hon höll oss iallafall sällskap medan vi vandrade runt i Norrtälje och nu menar jag VERKLIGEN vandra runt. Blåsor på fötterna och träningsvärk är idag en verklighet som smärtar. Vi ville inte vara i parken för det var poliser överallt och man är inte så sugen på att bli av med all sprit man hade. Vi hamnade ute på Borgmästarholmen och jag måste säga att det var det bästa vi kunde ha gjort.
..
Klippor, sol och nerkylda cider i havet! Sjukt trevligt människor och djupa och flamsiga samtal hela natten vart det och vi efter ett tag kom också Elin och två tjejer till sällskapet. Fulla var vi hela bunten och det var puss- och kramkalas tillsammans tills klockan vart mycket och Monika skulel hämta oss. Jag och Elin skrattade och hade oss för påvägen, sjukt härligt tjej!

Inga kommentarer: