Sidor

lördag 27 juni 2009

Soliga dagar

Tiden går fort när man har roligt och jag kan inte mer än instämma. Igår vart det en dag på stan med mamma och syster. Jag vart några hundra kronor fattigare men också rikare på kläder, smink och nagellack. Vi gick så mycket så Caroline lyckades med att kötta sönder sina fötter men hon får skylla sig själv när hon tror att man kan gå i pumps i min takt. Åkte hem och fick en Ida med oss. Kvällen spenderades med att prata, gunga och kolla på tv.
..
Tog lite sovmorgon och vaknade vid tio och tog sedan bussen ut till underbara Herräng och har legat och stekt och tro det eller ej.. badat! till och med jag efter lite övertalning från elaka Ida som kastade vatten på mig. Nu ligger vi slut och brunare i soffan och kollar på tv. Min mage kurrar och hoppas att det snart blir middag.
..
Imorgon, imorgon <3

Inga kommentarer: