Sidor

torsdag 9 juli 2009

kan det bli billigare?

Har gjort lite ändringar på mitt abonnemang på tre så nu kanske räkningarna inte ligger på 800 kronor längre. Men det är bara förhoppningar. Vart en aning mer social idag genom att prata i telefonen med en Ida som behöver lite hjälp, klar man ställer upp liksom! Efter det så ringde en pojkvän från Danmark och jag vart mega glad. Nog för att han verkade vara på dåligt humör men det försvann allt eftersom vi pratade. Håller fingrar och tår för att det går bra på tävlingen imorgon för honom och alla andra cyklar som jag känner.
..
Mitt mål tills han kommer hem är att bli frisk för annars kan jag smitta honom innan Australien resan och det är otänkbart så.. vill jag träffa honom blir jag frisk. Hör du det sjukdom!
..
Jag är avundsjuk på Fine också som åker till Cypern i september, just nu känner jag mig ganska sporrad på att ha ett jobb. Ska bara hitta det också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir frisk :) sjukling där ;P /hanni