Sidor

torsdag 16 juli 2009

Uppdatering

Här har man vart dålig på att uppdatera men det blir så när man vill ta tillvara på varje minut som finns medan Jens är hemma. Nu har han åkt igen och jag har hela dagarna att spendera här, skriva om vad jag nu önskar.
.
Sedan jag skrev sedan har jag sett den nya Harry potter filmen med Fine, Robin och Jens. Legat i sängen och blivit omkramad. Kollat igenom gamla fotografin hos Jens mormor och en massa naw kom ifrån min mun när jag såg Jens som ett åring och uppåt. Hans mormor visade också bilder från när hon var ung och.. hon var så vacker. Och hans morfar var en riktig läckerbit! tss. Alla bilderna var i svartvitt och så vackra oavsätt vad de var på dem. Vill ha en sådan gammal kamera, de är charmiga på något sätt.
..
Träffade en dansar som bodde hos Jens förra året och de hälsade på varandra och jag stod där tyst bredvid och log för att se lite trevlig ut. Han dansaren kollade på mig och så kollade han på Jens och frågade på engelska om jag var hans flickvän. Jens svarade ja och då kollade dansaren åter på mig och sa hon är jätte vacker, bra kap grabben. Jag vart röd som en jäkla brandbil i nyllet och Jens bara la armarna om mig och svarade att det visste han redan. Det var charmigt men dock så generande.
..
Jens åkte tidigt i morse men vi gick upp lite tidigare för att få tid att bara mysa och njuta av varandra. Fick ett sms när jag och mamma var påväg hem från Stockholm att han var i London så om 30 timmar är han i Australien.

Inga kommentarer: