Sidor

fredag 3 juli 2009

Vad ska man lägga allt?

Bild från igår kväll
..

Sitter här i Jens stora tjocktröja och gosar mig. Jag är lite tidpessimist och börjar alltid lite för lång tid i förväg att göra mig i ordning. Alla smycken, smink och kläder ligger framme på sängen och väntar på att få användas. Men jag tänkte först få lite mat i magen för ja, det är inte så bra att dricka på tom mage. Man gör det en gång sedan har man nog lärt sig.
..
Ett problem man har när man ska ha klänning är vad tusan ska mobilen och pengar/legitimationen ligga? I BH:n brukar dem hamna men det är inte sådär jätte bekvämt faktiskt Och jag som dansar så mycket kan inte ha med mig en lite handväska och ha allting i. Ja, festlivet är komplicerat om man inte har rätt kläder för rätt föremål.
..
Tycker nästan synd om Jens som kommer vakna vid 3-4 tiden av att jag så osmidigt som möjligt ska tyst klä av mig. Detta brukar resultera i att jag snubblar på föremål som inte existerar, skrattar och svär åt mig själv och sedan med en duns lägger mig i sängen och ska pussa på honom. Usch, jag vet hur det kan vara. Inte en höjdare att få hem en full partner när man själv sover och inte har druckit Nej, men jag ska tänka mig för iallafall och ska upp tidigt imorgon så nyktra till snabbt var det ja.

Inga kommentarer: