Sidor

söndag 23 augusti 2009

Blåbär är gott och nyttigt


När jag väl tagit mig upp ur den underbart sköna sängen stod Monika i köket och rensade nyplockade blåbär och jag insåg då vad det skulle bli till frukost. En stor tallrik med nyplockade blåbär med mjölk och socker! Strax efter det så ploppade ett msnfönster upp och det var Emma som kom med viktiga och otroliga nyheter som krävde en promenad för djupare detaljer. Rotade runt i rummet och hittade ett par mjukisbyxor och en tröja och så var jag redo för promenaden. Vi gick en sväng och Emma var lika söt som vanligt och hade ett leende stort. När vi sedan efter en kram gick skilda vägar tog jag upp min trogna mobil och ringde Jens för att gratulera till andra platsen. Satt mig på bänken på deras uppfart och det vart bestämt att jag stannar här till de kommer hem och så sover han med mig i hallsta. Det beslutet tycker jag mycket om då jag vill ha honom bredvid mig i natt och så blir de.
..'
I just love that boy!

Inga kommentarer: