Sidor

lördag 15 augusti 2009

Har du silvertejp i fickan?

Jag har precis fått ner pulsen till en behaglig rytm. Anledningen till min förhöjda puls var att jag övingskörde för första gången på säkert ett år! Det gick förvånandsvärt bra och jag har alla kroppsdelar intakta. Stressar upp mig för mycket det är väl det största problemet men de är sådan jag är och förhoppningsvis försvinner det när jag känner mig mera hemma framför ratten.
..
Har ni någonsin blivit så arga så ni börjat stor skratta? Det är väl kanske inte så normalt att göra det men iallafall det gjorde jag idag. Arg som ett bi leendes och skrattande. Jens vart lite små förvirrad. Grät det gjorde jag när jag kom hem efter övningskörningen och försökte att starta min dator men det gjorde den inte. Trodde att syster pajat den men Jens fick den att börja leva igen, tack gode gud..nej Jens ska det vara!

Inga kommentarer: