Sidor

söndag 30 augusti 2009

Ojoj, vilka dagar det har vart!

Helgen verkar ta slut tidigare än vad den annars brukar göra. Antagligen beror detta på att helgen vart så rolig. Man brukar ju säga att tiden går snabbare när man har roligt.
..
Fredagen vart det utgång och gratta Emma och det gjordes dels med förfest hos Linn och sedan vart det trädgårn. Mycket trevligt ävenfast det spratt i benen efter att kunna dansa men det kommer flera helger då man kan stå på baren och dansa. Fine och Robin kom någon gång runt två tiden och hämtade upp mig, Jens, Nicke och Johan. Somnade snabbt och vaknade upp på lördagen av ett sms.
..
Var Gustaf som smsade att han satt på bussen och jag började gå ner till stationen lite smått illamående för att möta en leende kille. Vart en promenad för att nyktra till för min del och Gustaf behövde vakna till. Mötte honom ändå på bussen vid 08.20.
..
Vi låg hemma i soffan och bara chillade och pratade om saker och vid tre tiden så gick vi till Fine och började fixa med maten till tjejmiddagen. När tävlingen för Jens var klar i Uppsala hämtade de upp Gustaf och vad det gjorde innan deras pokerkväll har jag ingen aning om. Iallafall kom brudarna och det bjöds på god mat och sedan bar det av upp till Nellas syster lägenhet.
..
Vad som hände där skriver jag mer om när jag är hemma i Hallstavik och kan lägga in bilderna samtidigt! ;)

Inga kommentarer: