Sidor

måndag 31 augusti 2009

Öm i ryggen

Jag har konstanterat att råttorna på jobbet inte gillar mig men att däremot tycker jag om mössen. Lätta att hantera ävenfast ungarna är som små stuttsbollar i buren. Idag vart det att byta burar, galler och reoler i ett rum och det känns i kroppen. För att inte vara van att arbeta och lyfta tungt går det faktiskt ganska bra. Trött är jag också men så blir det efter tre timmars sömn. Har i princip däckat på bussen av trötthet.
..
När man kom hem så var huset tomt, pappa jobbar eftermiddag och självklart fanns det INGET ätligt i huset och jag orkade inte att gå ner och handla så åkte med Jens och Monika hem för att äta pannkakor - MUMS!
..
Nu sitter jag här ensam och kommar vara det tills far kommer hem eller tills Fine slutar och det kanske blir en promenad - Hoppas!

Inga kommentarer: