Sidor

lördag 19 september 2009

Datorer kan också bli sjuka

Kom hem till Tove senare än planerat men det gjorde inte så mycket. Vi kollade på Idolklipp på datorn och pratade en massa innan det var dags för mig att röra mig hemåt. Väl hemma satte jag mig vid tven med ett stort glas Cola och kollar nu på en film. Jens ringde för bara några minuter sedan och gav mig en update om hur det gick på tävlingen. Vart en andra plats som jag tycker var en bra prestation men Jens var mest besviken. Så är det väl om man är tävlingsinriktad. Pratade lite allmänt och sedan behövde han lägga på för att sova lite. Väntar en tävling imorgon också. Man saknar honom alltid lite extra mycket efter att man lagt på men snart är det måndag och då ska jag ut till honom och han ska fixa min dator som antagligen eller som snarare är sjuk av något virus. Så just nu duger gammel datorn åt mig och en påsechips.
..
Min mobilräkning var lite dyr...
bara sådär 1100 kronor..

Inga kommentarer: