Sidor

lördag 19 september 2009

Det kan vända om

Min fredag vart allt annat än jag trodde att den skulle bli och jag är mer än nöjd. Tobbe kom som sagt och hämtade mig och så började jakten efter de försvunna sladdarna till min externahårddisk. Dessa har vart bort en väldigt lång tid och så tänkte jag ge det ett försök till att leta eftersom jag kunde få en massa avsnitt av Tobbe om jag hittade den. Letade på skrivbordet och tänkte hela tiden att det var meningslöst. Men där låg sladdarna! Och har antagligen legat där hela tiden och jag bara inte letat på det mest logiska stället i mitt rum. Kände mig lite dum..
..
Så vart det hem till Tobbe och kolla på Buffy avsnitt och sedan middag där. Isak som är Tobbes supersöta lillebror var först rädd för mig men det ändrades radikalt tills jag skulle gå. För då sprang han mot mig och kramade mig.
..
Hann hem och sitta några minuter innan Emelie kom och hämtade upp mig och så bar det av mot Tove där hon och Nella redan var på plats. Vart girltalk som vanligt och en massa skratt. Ni tjejer är underbara! <3
..
Kom hem för ett lite tag sedan och ska nu försöka sova. Var lite ensamt att gå hem ensam men det var stjärnklart och tyst, ovanligt för att vara en fredagskväll i Hallstavik och inte mötte jag något jobbigt fjortisgäng heller. Lyckan var gjord! Är lite sliten ju nu fast jag inte borde eftersom jag sovit ordentligt nu i flera dagar. Vet dock inte hur snabbt jag kommer somna, ensam brukar det bli svårt att slappna av.

Inga kommentarer: