Sidor

tisdag 15 september 2009

Home sweet home

Så var man hemma igen. Kan ju säga att det gick snabbt alltihopa. Träffade Britta och så kollade vi så att min inloggning fanns kvar på datorn och sedan kollade vi vilka jag ska prata med men de personerna var inte i skolan idag så det ska jag göra imorgon. Jag var med andra ord klar inom en kvart och eftersom jag inte hade något bättre för mig så gick jag till kuratorn och pratade lite med henne eftersom jag missade tiden med henne jag hade innan studenten. Hon tyckte iallafall att jag såg ut att skina som en sol. Pratade lite snabbt om saker och sedan gick jag med jäkla fart till bussen.
..
Nu sitter jag i soffan med världens träningsvärk i mage, lår och rumpa. Men så kan det gå ;) Väntar på att Fine ska komma till Hallstavik och då ska vi promenera. Efter det tänkte jag faktiskt gå och sola, det skulle inte vara helt fel.
..
Det kändes lite konstigt att vara tillbaka på skolan men ganska mysigt ändå.. på något konstigt sätt.


Inga kommentarer: