Sidor

måndag 14 september 2009

Inget god natt än

Hum, var kanske inte någon idé att säga god natt i inlägget eftersom jag fortfarande är vaken? Iallafall så hade jag rätt! Jens ligger och sover OCH han har tagit täcket! Så här ligger jag utan täcke.. ganska skönt egentligen eftersom det är otroligt jäkla varmt i rummet. Kan ju vara för att vi startade elementet igår och det var ju lite sådär mindre smart. Får slita lite i täcket sedan när jag behöver det sen.
..
Snart börjar ett criminal mind avsnitt - antar att jag redan sett det men det är alltid något att underhålla sig med. Jag är egentligen trött men kommer liksom inte till ro, känner ni igen det? Och denna gången är det inte ens mina tankar som hindrar mig utan jag vet inte vad det är riktigt. Fast det kan ju ha något att göra med Jens snarkande pappa i rummet bredvid! Jag skojar inte när jag säger att det vibrerar i väggarna in hit och låter. Förstår att Monika inte kan sova där inne ibland! Jag skulle bli galen, bokstavligt talat.

Inga kommentarer: