Sidor

torsdag 10 september 2009

Instabil flickvän

När man är sjuk finns det många saker som är otroligt jobbiga. Dels att man har feber, svettas och känner sig som en ångbastu. Med alla dessa plus en massa andra sjukdoms symtom så blir iallafall jag psykiskt instabil och detta fick jag återigen uppleva idag då jag grät floder. Och vad grät jag då för? Ingenting egentligen, Jens skämtade med mig och jag bara kände hur tårarna fyllde mina ögon. Sedan var det kört! Tårarna bara rann ner för kinderna och Jens gjorde så gott han kunde för att trösta mig. I ett av hans försök att få mig att må bättre ville han få mig att tänka på annat så han plockade fram sin mattebok... inte ett bra drag. Jag började gråta ännu värre och kallade mig själv idiot som inte kan matematik ordentligt. Jens måste ha ångrat stort att han plockade fram den där idiotiska boken.
.
Men tillslut så tog tårarna slut och Jens kunde andas ut. Men han prövar nog inte med att ta fram matteboken nästa gång jag är såhär. Man lär sig nytt hela tiden :)

1 kommentar:

Madde sa...

HAHHAHAHA så typiskt jens xD matteboken av alla grejer xD <3