Sidor

onsdag 2 september 2009

Its true blood

Gud vad skönt att få lägga sig ner i soffan och bara slappna av. Vart så tomt och ensamt här hemma så jag ringde Jens precis när han var påväg till träningen och bad honom hämta mig så jag kunde vara på banan. Där finns iallafall människor att umgås med. Jens tränade inte så stod och kramade på honom när inte små barnen ville leka med honom. Förstår inte, de dras som magneter till honom för att leka. Hum, ganska chamigt faktiskt :)
..
Fine var duktig och cyklade och jag ska nu bli hennes coach så hon inte kommer med dumma bortförklaringar för att inte cykla runt. Gumman, du är duktig och modig som ens sitter där på cykeln! Jag vågar inte efter att jag ramlade en gång och inte ens gjorde illa mig så värst mycket.
..
Efter träningen vart det en promenad med Fine och nu ligger jag här ensam och väntar på att True blood ska börja, har ju sätt första avsnittet så nu är det andra som gäller.
..
Nu känns det igen att kroppen inte är på topp. Blir att sova så fort som programet är slut och hoppas att kliandet i halsen försvinner.

Inga kommentarer: