Sidor

torsdag 3 september 2009

Jäkla grannar..

Ligger i soffan hos mamma och försöker skriva på hennes lilla minimala dator. Går inte så bra eftersom bokstäverna sitter inte där de brukar sitta. Så det blir att sudda och skriva om till och från. Har beställt lite kläder som min mamma betalar eftersom jag fyllt år så på måndag får jag nya kläder. Här inte gjor så mycket idag. Vaknade vid sju och ringde praktiken och sjukanmälde mig eftersom halsen gör ont.. skit också. När klockan var tio började jag att gå till mamma för att inte få värsta utskällningen av min far för att jag var hemma.
..
Väntar nu på att Fine och sedan att Johan ska komma. Men undertiden så lyssnar jag på musik och dricker smoothie. Grannen ovanför eller nått har hållt med med hammare och borr sedan åtta i morse och har inte slutat än. Vill bokstavligen strypa dem eller skälla på dem.. men så får man ju inte göra.
..
Laters!

Inga kommentarer: