Sidor

tisdag 22 september 2009

Mysigare finns inte

Så sitter man här uppe själv och har sin pojkvän sovandes bakom sig. Känner mig inte allt för mysig som istället sitter här men jag är inte trött och om jag ligger där och kramar på honom så kommer jag börja pilla på honom och då vaknar han.. vilket inte är så bra eftersom han vill sova. Men jag håller mig sysselsatt genom att kolla på en sida med underkläder som Tove skickade till mig under tiden vi chattar. Söta och otroligt snygga saker finns där. Men jag tror knappast att man skulle få behålla dem på särskillt länge ;)
..
Jag lyckades får Jens att promenera med mig idag, det mina läsare är stort kors i taket. Men han gjorde det antagligen bara för att jag gnällde på mensvärk och en promenad brukar hjälpa.
..
Nej, ska väl ligga och krama på honom ändå.. mysigare finns inte! <3

Inga kommentarer: