Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Vilket liv man har egentligen..

Sitter här i skolan men jag vet inte till vilken nytta. Kanske att Roland har tid att prata studebidrag för annars har jag vart avken sedan klockan 6 helt i onödan och åkt buss två timmar. Men men, så kan det gå och Britta får jag väl boka möte med via mail eller telefon sedan(tänk posetivt)
..
Sitter och kollar längtansfullt på klockan halv tio åker jag hem igen och sedan ska jag träffa Fine. Vi ska ha tjejkväll eftersom hon har sin farfars, tror det är farfars hus en vecka medan han är utomlands. Blir nog att chilla i soffan och jag är fasligt sugen på chips och dipp..
..
Annars har det inte hänt något intressant mer än att jag sover bort dagarna, bor i sängen, pratar en massa i telefonen och är ute och går. Vilket liv man har egentligen..

Inga kommentarer: