Sidor

söndag 4 oktober 2009

Bara babbel


Tror det inte är någon som har missat att det är kanelbullens dag idag och självklart som den bullgalna monster som jag är har det blivit just bullar. Monika har bakat och det vart fika och tryckte i mig säkert fyra bullar och nu bara för att jag pratar om det vill jag ha en till. Imorgon är det ny vecka igen och det hade jag faktiskt glömt bort. Vart påmind när Jens sa att han inte kunde titta på filmen jag ville se eftersom han behövde sova. Jag kollade oförstående på honom och det var först när han sa skola som ett ljus gick upp för mig.
..
Annars har det inte hänt så mycket idag men jag klagar inte för det har vart en mysig dag då timmarna har spenderats i sängen med Jens. Mysa, mysa och åter mysa! Kollade på G-force också och den var tummen upp. Promenader med bästa kompisen är aldrig fel det heller nu i höstmörkret.
..
Kollade på fråga Olle dokumentären som gick i veckan handlade om onani, att jag alltid ska vara så sexfixerad. Iallafall ett bra avsnitt och orgasmandning var något nytt.
.
Det är lite svårt att skriva med en hand för att tillägga. Jens har nämligen somnat med min vänstra hand i ett ganska hårt grepp och försöker jag åla ur den så klämmer han till. Tydligt budskap tycker jag så har lagt ner det projektet.

Inga kommentarer: