Sidor

tisdag 20 oktober 2009

Fix whats broken


Och så börjar ännu en dag nå sitt slut. Idag har jag iallafall inte bara legat i sängen som ett kolli utan jag har vart lite aktiv. Först så började jag med att städa ur min garderob eftersom att det är klädparty imorgon. Man tar med sig kläder man inte använder eller vill ha och så kan man byta med någon annan. Ganska praktiskt och billigt tycker jag :) Så en papperspåse har jag nu med saker. När man städar ur garderoben hittar man alltid saker som man hade glömt bort så nu har jag mer att använda igen.
..
Promenad med Fine vart det och sedan började jag städa mitt skrivbord lite grann men jag är långt ifrån klar med rummet, suck! Corepass med Monika och Fine vart det sedan och på det en promenad. Stannade till hemma hos min pappa och åt lite middag och pratade. Fine fick i sig lite kaffe, jag förstår inte tjusningen med kaffe tyvärr.
..
Nu ligger jag i sängen och dricker tee och snart kommer Tobbe över och håller mig sällskap :) tummen upp för det!

Inga kommentarer: