Sidor

lördag 10 oktober 2009

God morgon

Gårdagen var mysig. Lyssnade på musik, pratade, skrattade, åt snacks och drack lite grann. Det vart lite hångelklubben i sängen och i mellanåt fungerade Tove som en hångelsoffa, haha! Fine var kamerakvinna så bilder finns ska bara få dem från Tove.
..
Har drömt mardrömmar halva natten och Jens väckte mig från den värsta tack och lov. Kastade mig i hans armar och tårarna bara rann. Mina drömmar är aldrig normala men iallafall. Minns två olika drömmar då de övergick sakta till skräck. Fick en massa nålar igenom kroppen av någon psykbrud. Hon tröck igenom nålarna om jag inte bad om ursäkt när hon strutade in något i någons tjejs hjärta. Så var inte ursäkten tillräckligt sann enligt henne vart det en nål igenom hela armen.. och jag har så klara bilder av det i huvudet fortfarande.
.
Den andra drömmen var då jag gick igenom ett spökhus. Dörrar som försvann och massa sånt. Inte lika farligt som den innan. Behövdes inte väckas av Jens utan vaknade av mig själv.
..
Ligger här och väntar på att Fine ska börja leva. Hon låg och halvsov och sa att hon hade huvudvärk när jag gick upp och frågade om hon ville promenera. Så kan det gå när man dricker ;) detta är roligt bara för att jag själv mår prima.

Inga kommentarer: