Sidor

torsdag 29 oktober 2009

Hej igen

Jag har egentligen mycket att blogga om men har inte haft någon ork. Alla såna där smarta kvälls idéer har glömts bort och det suger för ibland har jag mina ljusa stunder.
..
Veckan kan sammanfattas såhär:
Johan kom hit och stannade från måndag till idag. Det har blivit många promenader, skratt och djupa samtalsämnen. Jag, Jens och Johan kollade på Drag me to hell och jag har aldrig vart en sådan fegis som då! Vet inte vad det var med mig men kollade kanske bara 10 minuter av filmen resten av tiden spenderade jag med att gömma mig hos Jens och skrika som den brud jag är.
..
Idag var jag hos arbetsförmedlingen så det går framåt sakta men säkert. Sedan så har jag vart med Fine och Simon. Vi kollade på en skräckfilm men det hjälpte att jag och Fine kramade ihjäl varandra. Satt och sjöng barnsånger och vi verkade nog vara höga! Men vi är en rolig skara :)
..
Nu är jag hos Jens och skriver detta :) logiskt

Inga kommentarer: