Sidor

tisdag 20 oktober 2009

Kvällsbabbel

Tror min tidsanspekt börjar bli lite väl knas. Kollade på min blogg och kollade på antal besökare och det stod 1. Vart lite förvånad, inte för att jag brukar ha många som kollar utan för att det stod 7 tidigare idag. Och så kollade jag på klockan på datorn och den visade på 00:10. Kunde inte stämma tyckte jag och frågade min pappa. Han sa samma sak som klockan och det var inte klokt. Klockan är väl bara elva? Nehe, min kropp säger att klockan är 23:00 och den riktiga klockan säger 00:10 Hum, bådar inte gott känner jag.
..
Vart en kvällspromenad som alltid med min finaste. Egentligen är det inte klokt att trots att vi pratar så mycket om allt så har vi alltid så mycket mer att prata om varje gång vi ses. Måste ju betyda att vi inte är klara med varandra än iallafall :)
..
Blir en natt i min egen säng.
Det var bokstavligen veckor sedan, tre minst.
.Min egen säng finns hos min far så vi klargör det. Det blir inget mänskligt sällskap i den i natt men min katt verkar redan ha myst ner sig i sängen och väntar på mig. Den katten kan verkligen smälta en!
.
.
Som idag när jag kom hem. Han mötte mig och Fine vid infarten och sedan följde han efter mig som en svans här hemma. Till och med in på toaletten? Vi har en väldig rolig lek också. Han kastar ned något från datorbordet och jag plockar upp det igen och so on. När jag la den längre ifrån gav han upp och slickade mig i pannan och gick.

Inga kommentarer: