Sidor

torsdag 15 oktober 2009

Man blir som man umgås

Så vad ska man skriva om då.. Ensam hemma och har det tråkigt. Är sugen på något men jag vet inte vad och det är störande för vet inte hur många gånger jag har kollat igenom köket. Förhoppningsvis så kommer min hjärna på det snart.
..
Vart några väldigt omtumlande timmar hos Jens. Tror han var på jäkligt humör och jag retades nog för mycket. Vilket slutade med att han gick en promenad och kom in och då var det lugnt. Känns som han börjar ta efter mina metoder när jag brusar upp för mycket. Tur att vi löser saker iallafall och kan prata om saker. Inte bara låter det rinna ut i sanden.
..
Imorgon blir det en promenad med Fine och sedan så blir det ut till Herräng. Så mycket roligt hade jag att skriva om för tillfället.

Inga kommentarer: