Sidor

måndag 12 oktober 2009

Så slutade dagen

Ligger i soffan och dampar på att internet dummar sig. Vart en god middag med mamma och Jens. Alltid lika roligt när Jens är här och äter för mamma lyckas alltid få honom att äta sjukt mycket mat. Efter maten vart det lite glass, hur nu jag fick plats med det och mysa i soffan. Haha, jag kollade på buffy, mamma på tven och Jens spelade spel på den andra datorn. När träningen började för Jens del gick jag till Fine och det vart en promenad. Tog på mig vinterjackan denna gången och jag hade bastu..men hellre det än frysa faktiskt. Fick nästan inte av min ena skon när jag kom in eftersom kedjan är lite mysko men tillslut gick det. Har suttit med en hår i packning och ska nu kolla klart på buffy avsnittet som jag påbörjat.
,,
Vi höres imorgon!

Inga kommentarer: