Sidor

torsdag 8 oktober 2009

Vart en fika och promenad i Uppsala med Pontus och självklart missade jag bussen. Så det vart att ta statsbussen till Gränby centrum där jag väntade på att Jens skulle hämta mig. Gick runt i affärer för att fördriva tiden och handlade en bh och trosor för totalt 70 kronor(!) I LOVE REA!Hittade ett par underbara vinterskor..svarta, utan klack förvånaden nog och mega fodrade. Kärlek när de satt på mina fötter men jag lyckades hålla plånboken i väskan och gå därifrån.
..
Kom hem och promenerade med Fine och sedan började jag laga mat, ja jag kan laga mat ävenfast det inte händer så ofta. Jens dök upp och då satt vi tre och åt (mamma,jag och han) lövbiffgryta, mums!
..
Vart att åka ut till Herräng sedan och där har jag och Jens haft det mys. 9 månader och jag är fortfarande galet förälskad i honom <3
.

Inga kommentarer: