Sidor

måndag 12 oktober 2009

Zombie i skolan

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli tio då jag ska ha möte med Britta. Tänkte att jag kunde prata med Roland nu innan men han har tydligen semester hela denna vecka.. men aja. Jag är galet trött och ville inte ur sängen i morse och Jens var iallafall snäll att åka lite tidigare så han kunde lämna av mig vid bussen.
.
Det är lite jobbigt att sitta här vid alla datorer för det är så många samtal och mitt huvud försöker få in allt samtidigt. Någon har tydligen blivit singel, någon ska börja avla på en häst i Danmark. En annan tjej lyssnar på musik och jag försöker klura ut vad det är hon lyssnar på. Som Tove sa i fredags det heter inte tjuvlyssna utan att man har bara väldigt bra hörsel.
..
Föresten var bowlingen lyckad kanske inte så jätte mycket för min del men jag hade kul och det är ju huvudsaken. Lyckades att hamna i rännan X antal gånger och jag hade av en nagel.. och stukade handleden. Jag ska inte hålla på med sporter för jag gör bara illa mig. Men handleden vart bra redan till på kvällen efter att Monika lindat in den.

Inga kommentarer: