Sidor

måndag 16 november 2009

Bananas

Dagens frukost vart bananplättar med lite vaniljsocker i, Mums! Synd bara att jag inte hade blåbär eller pannkakssirap hemma. Men det ramlade ner ganska bra ändå i magen. Har nyss kommit ur duschen och håret står åt alla håll och kanter men jag har lyckats klä på mig iallafall. Framsteg efter att ha legat i soffan eller sängen från halv tolv till nu vid tre.
..
Halsen känns snäppet värre och jag vill inte! Jag tänker träna imorgon även fast halsen gör ont för jag kommer rulla fram snart känns det som med så mycket mat jag stoppar in mig.
..
Min mamma ringde mig och sa att hon tänkte göra fläsklägg och rotmos idag och självklart tycker inte Jens om det.. Men tänkte äta middag med honom och sedan medan han gymmar så tar jag lite hos mamma. Dubbelmiddag blir det men jag vill inte missa det.

Inga kommentarer: