Sidor

onsdag 18 november 2009

Förväntansfull

Ligger och kollar på Twilight för snart är det ju dags att se New Moon :) nej, jag är inte alls jätte mega nyfiken på den! På måndag gäller det med bästis, Robin och Jens. Tror pojkarna kommer sitta och sucka över att jag och Fine kommer dregla över killarna i filmen men det är sånt som bara händer när man ser snygga saker.
..
Jens ligger och sover redan och jag förstår honom för han ska vara på arlanda kvart över sex imorgon bitti för att hämta min pappa. Så nu är det slut på lugnet här hemma, lite synd faktiskt jag trivs med att vara själv med Jens här. Men det är kul att få hem pappa också. Hoppas att nästa gång han åker till Thailand att jag får hamna i bagaget :)
..
Nej, fokusera på filmen igen kanske. Lite förvånad att det är 17 personer som kollat min blogg idag brukar vara runt 12. Kul att någon finner det intressant :)

Inga kommentarer: