Sidor

fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e

Har läst på flera bloggar om en film som heter Paranormal Activity och att den ska vara läskig. Självklart vart jag nyfiken för jag dras till att kolla på filmer som får en att skrika, gömma sig och sitta i taket. Även fast jag sitter där och darrar som ett asplöv och blir nojig i flera veckor.


Som The Grudge efter att jag sett den så vågade jag inte titta i hörnen i taket, stoppa ner handen och ta upp ploppen ur badkaret, titta i trappan och jag sov med armarna över bröstet för att inget skulle kunna kräla upp under täcket. Jag kunde inte gå där det stod möbler så någon kunde ta tag i mina fötter. Allmänt hoppa-till-av-allt och såg saker överallt. Tillslut tröttnade min mamma på att jag var så rädd att hon satte sig i soffan med mig i dagsljus och kollade på den och fick mig att tänka att allt är faktiskt filmat, det fanns ett filmteam som filmade och det hände tabbar. Det vart lite bättre men fortfarande blir jag ett litet psykfall så fort någon gör ljudet från den filmen och när jag ser nya skäckfilmer. Dock håller det inte i sig så länge längre.


Iallafall här har ni trailen till Paranormal Activity


Inga kommentarer: