Sidor

torsdag 12 november 2009

Grädde är kul

Snart är det dags för sängen. Jens som är trött inte jag. Men jag går alltid och lägger mig när han gör det. Dagen har vart rolig nu på kvällen. Vi satt vid tven alla fyra (jag, Jens, Felicia och Caroline) och lyssnade på musik vilket resulterade i sång. Kollade också runt på olika klädsidor och sucktade kläder. Åt kladdkaka med grädde som slutade med att Jens och Felicia hade gräddkrig då Jens var vinnaren eftersom han hade sprutgrädden. Medan Jens satt och pluggade så satt jag och kollade på mera kläder :) haha, sedan ville han helt plötsligt ha en paus från pluggadet och hade en bra idé och jag är inte så negativ till allt, faktiskt.
..
Imorgon blir det att läsa mer körkortsteori och typ städa undan lite grann. Sedan bär det av till Herräng och spendera helgen där, det är på tiden!

Inga kommentarer: