Sidor

måndag 16 november 2009

Han är bra

Hemma och mätt och belåten från mamma. Jens är på gymmet och tränar så här sitter jag i min ensamhet och kollar på doctors på tv. Handlar om bakterier och det är oftast de vanligaste föremålen i våran vardag som har de värsta. Typ mobiltelefon, handväska, bankkort och nycklar.
..
Känner mig seg och trött redan det är lite chockerande men kan ju vara för att ena mandeln har svullnat upp, jippi. Inte på bästa humöret och det gjorde att jag stod och halvskrek på Jens innan han åkte iväg.. jag är inte så smart men jag är glad att jag har en sådan snäll pojkvän. Han sa till mig på skarpen och gick sedan för att lämna något i frysen och kom sedan och pussade på mig. No hard feelings liksom. Är glad över att vi inte kan vara suriga på varandra allt för länge utan löser det fort.

Inga kommentarer: