Sidor

onsdag 18 november 2009

Jag vill inte

Vaknade när Jens gick upp för att gå till skolan. Slet av mig täcket, jag rullade ihop mig till en boll och kollade på honom med trötta ögon. Han försökte övertala mig att komma upp ur sängen och jag lyckades! Som en zombie gav jag katten mat och sedan lyckades jag ställa in disk i diskmaskinen. Ringde Fine nyss för att höra om hon är i Hallsta något men nope. Så sa hon men vi ses ju imorgon och självklart hade jag helt glömt bort att vi skulle åka till Linn. Så nu har jag ett problem fast egentligen inte. Jag typ övertalade Jens att jag skulle få vara hemma idag och läsa boken och åka in till skolan imorgon och träna på datorn..men det är ju lite svårt eftersom jag ska vara hos Linn. Och just nu känns Linn och kompisarna viktigare än att sitta vid en dator ex antal timmar när jag kommer göra det på fredagen ändå och ska pröva på att skriva teoriprovet. Om jag säger till Jens att jag skiter i det är risken att jag får en surig pojke och att få dåligt samvete orkar jag inte med.
..
Men jag har ju en vecka kvar att klara provet så..ja, jag kommer med bortförklaringar och är lat. Så..tänkta på saken men det känns som tjejerna kommer före iallafall..

Inga kommentarer: