Sidor

onsdag 25 november 2009

Kvällen gick fort och det var när klockan var runt halv nio som jag och Jens insåg att vi inte ätit middag. Efter det så låg vi i sängen och kollade på tv och jag vart sugen på att massera. Så masserade hans ansikte och sedan hans pajade axel. Han somnade i mitt knä :)
..


Är så sugen på att gå en massagekurs eller utbildning, men det kostar pengar men när jag väl har bra klirr i kassan så varför inte? Kan jobba med det och jag finner det roligt att utföra. Sedan så tror jag inte folk i min omgivning skulle gnälla så mycket heller.
..
Flätade min lugg efter att ha tvättat håret. Håret var torrt innan jag gjorde det men det ser ändå ut som jag har stoppat fingrarna i ett elutag när jag tog ut det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle kunna tänka mig o gå sån kurs!!! /emz